Celik pelajar

• celik Pelajar

Celik pelajar

Ia adalah panjang dan benar. Saya ketika itu fikiran neobremenonym dan ideologi tidak berkasut pelajar tahun pertama kolej undang-undang. Ia adalah hari yang panas pada bulan Mei, dan selepas dua pasangan mahu sesuatu jenis, tetapi hanya wang yang cukup untuk bir dan pergi ke pasangan ketiga kita tidak tersenyum. Dan kami mengambil keputusan, yang terdiri daripada 5 orang pergi untuk berehat.

Kami pergi ke kedai, mengambil pyatilitrovik (standard pelajar), ingat bahawa keperluan untuk membincangkan butir-butir Sabtu yang dirancang berlepas dari bandar, mengambil pyatilitrovik lain (baik, untuk berbincang dan membuat kesimpulan yang betul). Tetapi kita keluar dari butik, hujan mula turun. luar perbincangan dihapuskan, dan semua mesyuarat kami meliputi lembangan tembaga - semua hidup di bahagian-bahagian yang berlainan di bandar.

Tetapi jika pelajar itu, selepas pertempuran dipanaskan dengan guru, memutuskan untuk menarik bir, ia tidak berhenti walaupun perang, walaupun nuklear. bit pokumekat, memutuskan untuk pergi ke pintu masuk yang terdekat, intercoms telah, tetapi tidak di mana-mana. Didapati sesuai dikunci, kami menetap di tingkat antara tingkat kedua dan ketiga. Berdiri budaya - bir di atas lantai tidak dicurahkan, tidak membajak dan tidak merokok. Kami berdiri setengah jam, di mana masa ia adalah beberapa penyewa, cuba untuk mengatakan sesuatu, tetapi kita yakin bahawa semua adalah baik dan mereka percaya kami.

Dan apabila pyatilitrovik kedua menghampiri tengah-tengah, Alexander melihat ke luar tingkap dan melihat polis Bobby daripada tiga anggota polis kiri dan menuju ke pintu masuk kami. Segala-galanya. Stirlitz tidak pernah menjadi begitu dekat dengan kegagalan. Jika zametut - selamat tinggal, Institut ...

Otak sedar segera dalam semua lima - berjalan di tingkat atas, terdapat loteng, ia boleh diselamatkan! Dan kita berlari, dengan bir. Pada masa ini, kakitangan Valiant Kementerian Dalam Negeri memasuki anjung itu mendengar tramp daripada sekumpulan babi hutan dan bergegas kami. Di tingkat enam, saya merumuskan kira-kira dan bir, saya jatuh. Kawan-kawan berjalan pada. Detachment tidak perasan pejuang kerugian ... masa sia-sia. Kita mesti melakukan sesuatu. Otak, yang di tempat yang sama, teriakan dering loceng pintu. Idea ini seolah-olah baik. Saya dipanggil di pintu pertama, saya telah menghairankan cepat dibuka; pada ambang adalah seperti seorang gadis cantik. otak memberitahu gadis itu - kelas, dan terutamanya payudara. Saya bersetuju, tetapi masa adalah singkat, dan kini pihak polis di tangga.

Dan kemudian saya memberikan diri saya fantasi otaknya. Saya jatuh ke lutut saya dan pada keseluruhannya tangga: "Cahaya, ampunilah kambing !!!". Wanita terkejut terkejut polis, dan saya hanya ohrenel pernah mendengar suara Stanislavsky: "Saya percaya !!! Saya percaya ibu anda !!!"

Di sini, polis bergerak dari kejutan, menunjukkan kepada saya dan bertanya kepada gadis itu: "Ia adalah anda sendiri?" - dia fikir tiga saat (katakan, di saat-saat itu, seluruh hidup sebelum mata saya - sampah, saya telah melihat tentera berhampiran masa depan), dan gadis itu datang kepada saya, ditekan kepala saya untuk perut saya (saya masih berlutut lagi saya berdiri) dan berkata: "Sudah tentu, saya. yang masih sesuatu" ... Polis mengeluh dan berlari untuk mengejar kawan-kawan saya. Beliau menjemput saya untuk teh, di mana saya diberitahu bahagian pertama cerita ini.

P.S. Kawan-kawan tetapi masih tarik melalui loteng. A "cahaya" adalah Lena, tetapi itu cerita lain ...