Tinkerbell

Tinkerbell

Saya suka dia sangat banyak, yang anda faham? Hari ini, kita mempunyai hanya satu tahun dari hari perkahwinan, ulang tahun bermakna. Saya membeli sejambak bunga, dia suka saya kurang berada. Mungkin ia adalah kerana nama yang saya tidak ingat mereka, tidak mengelirukan dengan apa-apa lagi.

Saya bersegera untuk bekerja dalam suasana yang baik, kita tinggal di kawasan yang berbeza, di sebuah apartmen kecil tetapi selesa. Diminta untuk pergi di sini awal, menuju ke memahami saya, melepaskan, kerana ulang tahun. Ia adalah perlu untuk membuat ia. Kami perlu untuk menangkap awal. Dia, Tanya saya, mungkin memasak sesuatu yang lazat. Saya bekerja banyak, tetapi malam ini akan menjadi milik kita dengan anda, matahari saya. Saya janji.

Saya berlari ke perhentian bas. Right melihat sekumpulan lelaki kukuh dalam jaket kulit hitam, setengah dozen, sekurang-kurangnya, dikelilingi oleh lucah seseorang menjerit bahawa jelas tidak berkongsi, mendengar ancaman - samseng. Saya tidak boleh melihat kepada siapa mereka ditangani, dan tidak ada masa untuk dipertimbangkan. Hari ini seperti hari yang penting! Berjalan lalu dan tiba-tiba berhenti mati di trek. Saya mendengar beberapa suara-tengah anak-anak terhadap latar belakang tikar mabuk.

- Berikan saya ibu saya berikan, jangan sentuh ... Well, Beri, oh sila!

- Hey, asshole, diam. Apa yang telah anda mendapat di sana lagi?

Saya berpaling dan melihat. Dua pelajar, umur empat belas atau lebih, dan di atas mereka, seperti burung nasar, dengan penghinaan dan rasa anak haram sewenang-wenangnya kepala bengkok dan bahu di atas 17-18 tahun, masing-masing dengan botol bir di tangannya. Sendawa.

Gopnik genap enam orang, dan ini adalah hanya dua. Saya melihat bahawa keadaan sedang memanas, saya lihat sebagai salah satu daripada anak-anak muda cuba untuk merebut di pembuli utama telefon atau sesuatu seperti itu, tetapi dia menolak ia supaya pelajar akan turun ke tanah. Baki meringkik.

Beliau jelas memukulnya di hidung atau bibir rassok. Berdarah. Murid meliputi wajahnya, saya fikir dia menangis. Berjalan kedua dan melekat kepada tangan pemimpin. Samseng mengetuk dia kakinya, mula menendang lurus di muka. Rare pejalan kaki, satu dan semua, pergi lalu. Saya tidak mempunyai masa untuk berfikir, dalam tangan saya sejambak lupa-saya-terima kasih kepada mereka, saya tidak lupa. Saya perlu tergesa-gesa, terburu-buru, tergesa-gesa ... - Apa yang kelihatan dungu?

Ia telah disediakan kepada saya, dan saya hampir melangkah ke hadapan, tetapi berhenti. Samseng untuk mencetuskan lebih, mereka menewaskan dua kaki kanak-kanak, perut, hati. Mereka mencabar saya, menendang mereka lebih, seolah-olah untuk menunjukkan bahawa saya tidak boleh menghalang mereka.

Ia akan menjadi pelik dan tidak masuk akal untuk cuba menenangkan remaja mabuk, apabila anda berada dengan sekumpulan bunga di tangannya. Untuk menghentikan hanya pergi bas saya. Tidak ada masa yang singkat semua tidak. Saya perlu pergi. Dua budak kecil dan tidak bersenjata memandang saya, saya masih ingat pandangan-pandangan. Nampaknya mereka kini mendapat lebih. Saya berpaling dan berjalan dengan rancak ke bas.

Semua cara saya berfikir tentang hal ini, dan walaupun tidak konsisten perbuatan, dia merasakan kepastian pelik dan juga menakutkan bahawa segala-galanya telah dilakukan dengan betul.

- Biasanya saya dicapai? - Tanya berkata, dan mencium saya.

Saya menarik keluar sekumpulan belakangnya dan menyerahkannya kepada beliau.

- Selamat ulang tahun pernikahan, cinta saya!

Dia meletakkan bunga dalam pasu. Forget-me-tidak lupa - di tempat yang paling menonjol. Satu lagi hadiah - cincin emas kecil saya yang terpendam untuk masa lain. Di sini kita akan menyalakan lilin, kemudian. Dia warna kegemaran ikhlas gembira. Saya tidak berada dalam tergesa-gesa untuk hadiah utama. Dalam apartmen kecil, tetapi kami yang selesa berbau semua jenis gula-gula.

- Anda datang sebelum, namun tiada apa yang bersedia!

Dia tersenyum, dan saya melihat ke dalam matanya, dan seketika ia seolah-olah saya bahawa dia telah mencari suatu tempat melalui saya, seolah-olah tidak dapat memberi tumpuan kepada mata saya. Pada masa yang sama, saya merasakan sejuk pelik dan berasa benar-benar kosong, dengan sensasi seolah-olah seseorang telah dipam daripada saya semua bahagian dalam, meninggalkan hanya lapisan hologram.

Dengan masa yang saya kelihatan berkarat mengenai kejadian itu di perhentian bas, dan tiba-tiba, atas sebab tertentu yang aneh, yang baru dipanggil semula. Satu kuasa yang sangat menarik membuat saya ingat lagi dan lagi, hidup masa saya meninggalkan seolah-olah saya tidak ingat tentang apa-apa pada semua, hanya berhenti, hanya mata kanak-kanak lelaki tidak bersenjata. Saya adalah peluang mereka. - Apa yang anda fikirkan sekarang? - dia bertanya.

Tanya melihat kerana saya jatuh ke dalam diri saya, dan membawa saya kembali. Saya memutuskan bahawa saya perlu memberitahunya. Sebenarnya, walaupun begitu: Saya tahu apa yang diperlukan untuk memberitahu semua itu. Di sini dan kini.

- Malah, dalam perjalanan sesuatu yang berlaku, tetapi saya tidak tahu bagaimana anda melakukannya vosprimesh - saya mula dengan memberitahu segala-galanya dia ke butiran yang paling kecil, kira-kira mata anak-anak muda, kira-kira sejambak dan kira-kira pemergian saya dari perhentian bas.

Dia mendengar dengan berhati-hati untuk saat akhir, seolah-olah mengharapkan bahawa cerita ini adalah kira-kira untuk terbang Superman dan semua menyimpan, sesungguhnya, dan ini jelas dinyatakan dalam matanya, superman ini semestinya terpaksa saya.

Saya selesai cerita. Wajahnya berkerut. Matanya memandang saya marah. Sekali lagi, saya merasakan sejuk sangat menarik, dan sekali lagi, jika saya hanya shell, saya tidak mempunyai. Ia dibakar dinding di belakang saya, seolah-olah cuba untuk tidak kelihatan di mata, manakala merenung matanya tepat pada teras murid-murid saya.

- Tetapi bagaimana anda boleh melakukan ini! - ia meletup, saya tidak pernah melihat dia seperti ini - anda sedar bahawa ini adalah kanak-kanak! Ini samseng perlu menendang, menggigit dan merobek! Anda pengecut, yang saya dapat sepanjang masa yang singkat melihat, anda hanya pengecut! Anda perlu mempunyai sekurang-kurangnya sesuatu untuk tidak mengambil berat tentang bunga, akan membuang mereka dalam tong sampah, tiga ratus kali untuk meludah pada mereka, anda boleh berdiri! Dan pada satu masa - tidak peduli! Dan bas fucking! Dan jika ini adalah anak kami dengan anda? Mungkin mereka tewas untuk pulpa, anda mungkin telah membuat cripples! Mungkin juga dibunuh! Kami terpaksa menjerit di jalan, pejalan kaki untuk memanggil, seseorang akan pastikan untuk membantu! Bodoh, bagaimana boleh anda ... bagaimana boleh saya ...

Pada matanya mempunyai air mata, saya tidak tahu bagaimana untuk bertindak balas. Beliau dikebumikan mukanya di tangannya dan menangis dengan sedihnya. Saya tidak boleh kacau, perasaan kekosongan dan perasaan yang aneh bahawa walaupun tangisan beliau, saya masih melakukan perkara yang betul. Saya pasti itu, tetapi dia tidak dapat memahami dirinya sendiri atau menerangkannya. Saya hanya tahu bagaimana untuk tahu bahawa selepas musim sejuk datang musim bunga, dan selepas itu - musim panas. - Dapatkan keluar dari sini, pengecut. Kain buruk! Saya keluar!

Saya berasa tenang pelik dalam diri saya. Damai dan tenang. Walaupun loceng pintu tidak mengganggu beliau. Dia mengesat air matanya, melompat dan berlari ke pintu, mungkin jauh dari saya. Saya suka mengetahui bahawa saya berada di sana menunggu, perlahan-lahan saya mengikuti beliau.

- Siapa di sana?

Di belakang pintu, berkata sesuatu, dan Tanya, seolah-olah terkejut bergegas dibuka tidak lama lagi. Saya berdiri sedikit di belakang. Pertama kali datang ibu saya, dia masih orang yang tidak dikenali. Ibu datang dan tiba-tiba menangis, bergegas memeluk Tanya.

- Sasha dibunuh Sasha ... Sasha dibunuh - katanya melalui air matanya, tidak melihat saya.

- Tunggu, Ibu, apa yang anda bercakap tentang, di sini ia adalah berbaloi! - Tanya neglyadya mengambil tangannya dan berkata pada saya.

Ibu melihat, dan saya tiba-tiba merasakan sekali lagi ini melihat melalui. Tanya menoleh dan memandang tepat wajah yang sama.

- Saya rasa dia pergi ke dapur, - Tanya keliru, yang selama ini berasa saya di belakang, dia berlari ke dapur, kemudian memeriksa bilik, tandas, mandi ... Saya tidak pernah menjumpainya.

Dan selepas semua masa ini saya benar-benar dekat dengan semua koridor, sudah merasakan bahawa saya melihat semua yang berlaku, termasuk dirinya, dari luar. Saya tidak faham apa yang berlaku, tetapi tidak boleh menyebut perkataan. Saya cuba menjerit, melambai tangannya, tetapi mereka tidak mendengar atau melihat, termasuk saya.

- Apa yang anda lakukan, Tanya? Anda tahu, ia tidak, saya lihat diri saya sendiri, dia tiada lagi, dia telah dibunuh - pada ibunya lagi dibanjiri dengan air mata.

- Well, dia memberikan saya bunga! Forget-me-tidak lupa saya mempunyai ia! Di sini mereka berada di dalam pasu di depan mata! - Tanya berpaling kepada pasu. Ia adalah kosong. Air telah dicurahkan, tetapi bunga tidak di dalamnya. Dia menangis dari tidak berdaya - citizeness, kita perlu memberitahu anda bahawa suami anda dibunuh - tiba-tiba bercakap lelaki yang datang dengan ibu saya - Saya adalah seorang penyiasat Ermakov kanan, kita perlu kesaksian anda. Ia mengenal pasti badan. Beliau meninggal dunia sebelum ambulans datang. Dua belas kesan tikaman. Saksi mendakwa bahawa dia berdiri untuk beberapa pemain muda apabila mereka diserang oleh yang lebih tua lain. Terdapat enam satu terhadapnya. Sebelum ini, beliau berjaya untuk meminta bantuan ... tetapi kami terlalu lewat.

Saya tiba-tiba segala-galanya menjadi jelas. Saya tahu ia dari awal, tetapi percaya hanya selepas kata-katanya. Saya melihat ke dalam mata Tanya, dan kemudian di mata ibu saya. Saya walaupun untuk seketika menyangka bahawa mereka telah melihat saya, bagaimanapun, ia tidak lagi penting. Saya memandang ke atas saya kurang berada, mereka berdiri dalam pasu di tempat yang paling ketara. Dia tidak akan lupa. Saya melangkah jauh dan pemikiran saya yang terakhir adalah: "Saya melakukan segalanya dengan betul."